بررسی گوشی موبایل

موضوعات متنوع

بررسی گوشی موبایل

۳۴ بازديد
س. چند بار با تلفن های خود تماس لوازم جانبی موبایل اصفهان می گیریم؟
الف. احسنت، چیزی حدود 2617 بار در روز.

ما به طور کلی می‌دانیم که از زمانی که اپل آیفون را تقریباً یک دهه قبل عرضه کرد، زندگی چیزی شبیه به آن نبوده است. آن صفحه کوچک در همه موارد در جیب یا کوله پشتی ما، روی میز انتهایی یا زیر کوسنی است که ما را تشویق می کند.

هر یک از ما تساوی را احساس می‌کنیم، و بزرگ کردن آن دشوار است. چقدر می‌توانیم بگوییم که واقعاً از نظر فکری... درونی به تلفن‌هایمان متصل هستیم؟ به عنوان مردم نرد، گروه تحقیقاتی dscout برای درک این نیرو وجود دارد.

در نقطه ای که در ابتدا وارد شدیم، آنچه متوجه شدیم کمبود اطلاعات خوب بود. لوازم جانبی موبایل در اصفهان روشنفکران از مدت‌ها قبل در مورد چگونگی استفاده منظم از تلفن خود اطلاعاتی را ارائه کرده‌اند، اما اساساً همه به گزارش مشابه Kleiner Perkins در سال 2013 اشاره می‌کنند که به 150 جلسه قابل حمل روزانه اشاره می‌کند و اغلب این تعداد خارج از هر ارتباطی با موضوع مورد نظر گرفته می‌شود.

ما برای اطلاعات خاصی از خودمان نقب زدن را انتخاب کردیم.

مرحله آزمون آنلاین dscout با یک برنامه تلفن همراه برای گرفتن تمرینات در ثانیه تنظیم می شود. برای این بررسی، نمونه‌ای از 94 مشتری Android از مجموعه ما با بیش از 100000 عضو را از نظر جمعیتی انتخاب کردیم. لوازم جانبی گوشی سپس، در آن مرحله، ما یک ابزار تلفن همراه مفید ساختیم تا ارتباط هر مشتری را در طول 5 روز، 24 ساعت هر روز دنبال کنیم.

بیشتر از هر اتصال، منظور ما هر ضربه، تایپ، کشیدن انگشت و ضربه زدن است. ما آنها را مخاطب می نامیم.

مانند یک بدبختی یونانی، چیزی که ما متوجه شدیم در عین حال قابل انتظار و شگفت انگیز و تا حدودی ناراحت کننده بود. آنچه در ادامه می‌آید اطلاعاتی است که به شما کمک می‌کند تا قدرت روال روزمره همه‌جانبه را که مشتریانتان تجربه می‌کنند، درک کنید، بنابراین تصویر، آیتم‌ها و سیستم‌های شما می‌توانند برای آن مهم باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه هدایت این مطالعه و نقاط کانونی اضافی، یک نسخه تکراری رایگان از گزارش را دانلود کنید.

آنچه پوشش داده شده است:
به آن پرسش و پاسخ بپرید، یا به طور کلی آنها را بررسی کنید.

1. مشتریان روزانه چند بار با تلفن خود ارتباط برقرار لوازم جانبی موبایل می کنند؟
2. افراد روزانه چند جلسه از تلفن خود استفاده می کنند؟
3. چه فصولی از روز بیشتر با تلفن آنها تماس می گیرند؟
4. آیا در مورد قفل بودن تلفن شما نباید چیزی گفته شود؟
5. افراد واقعاً از چه تعداد برنامه استفاده می کنند؟
6. بیشتر با چه برنامه هایی تماس گرفته می شود؟
7. آیا برخی از انواع برنامه ها مخاطبین بیشتری نسبت به سایرین ایجاد می کنند؟
8. چقدر مرتب با هر چیزی که توسط گوگل یا فیس بوک *نه* ساخته شده تماس می گیریم؟
9. چگونه برنامه ها با هم در یک جلسه استفاده می شوند؟
10. آیا افراد به میزان استفاده از تلفن خود اهمیت نمی دهند؟
11. آیا این استفاده مناسب از وقت افراد است؟

آنچه ما برآورد کردیم:

مایل شست

ما این بررسی را برای 100 پیشاهنگ به مدت 5 روز برنامه ریزی کردیم. قبل از پایان 94 طلایه دار داشتیم.
حدود 2/3 از آنها 5 روز شرکت کردند. بقیه 2 تا 4 روز

س. مشتریان چند بار در روز با تلفن خود همکاری می کنند؟
الف. همه چیز در نظر گرفته شود.
برای پرسنل ترین مشتریان، 10٪ همکاری های معمولی بالا به 5427 مخاطب در روز افزایش می یابد.

هر سال، این تقریباً 1 میلیون آدرس عادی و 2 میلیون آدرس برای افراد کمتر محدود در بین ما است.

ما مطمئناً به انگشتان خود اجازه می دهیم قدم بزنند، و آنها در لوازم جانبی موبایل حال انجام مسابقات مسافت طولانی هستند. هر ضربه و ضربه تند وشدید زدن تنها بخش کوچکی از توانایی فکری و تلاش واقعی ما کم و بی ضرر است. به هر حال، آیا در این حجم ها، اتصالات به یک بار دشوار تبدیل شده است؟

زمان نمایش تلفن برای مشتری عادی 2.42 ساعت و برای مشتری سنگین 3.75 ساعت بود. این زمان صرف همه چیز از نوشتن پیام، کشیدن انگشت روی Tinder، ورق زدن صفحات Kindle و جستجو در فیس بوک بود.

thumb_miles_image_2.png

بازگشت به ضبط

س. در مورد جلسات واقعاً افراد واقعاً چند بار در روز از تلفن لوازم جانبی موبایل همراه خود استفاده می کنند؟
الف. مشتری عادی روزانه 76 جلسه تلفنی جداگانه داشت. مشتریان پر وزن (10 درصد برتر) ارزش متوسط ​​132 جلسه در روز را پیدا کردند.
ما واقعاً برای مدت زمان قابل توجهی به تلفن خود چسبیده نیستیم. بیشتر شبیه 76 تکرار در روز با وزنه آزاد پنج اونس است. جلسات استفاده طولانی مدت عموماً نتفلیکس و مطالعه‌کننده هستند. به طور کلی، افراد از جلسات کوچک با وقفه در وسط استقبال می کنند.
https://esfahantel.com/

چند نکته مهم راجب آنتی بیوتیک (عفونت گوش)

1-آنتی بیوتیک های خوراکی خطر دارند

  • آنتی بیوتیک های خوراکی بیش تر باعث ایجاد باکتری های مقاوم در خارج از گوش می شوند. وقتی این اتفاق می افتد، این داروها در آینده اثر نخواهند کرد. بیماری ها سخت تر و درمان آن ها پرهزینه تر خواهد شد.
  • قطره آنتی بیوتیک گوشی باکتری ها را سریع تر و کامل تر نسبت به آنتی بیوتیک های خوراکی می کشد. قطره ها به جریان خون وارد نمی شوند، بنابراین بیش تر دارو روی عفونت متمرکز می شود.

2- آنتی بیوتیک های خوراکی عوارض جانبی بیش تری دارند

آنتی بیوتیک های خوراکی می توانند عوارض جانبی بیش تری نسبت به دیگر آنتی بیوتیک ها داشته باشند. عوارض جانبی شامل اسهال، حالت تهوع و استفراغ، درد معده، بثورات، سردرد و واکنش های خطرناک آلرژیک است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.